Energetika vazirligi: quyosh panellari bo’yicha so’rovlarni qabul qilish uchun telefon raqamlari ko’paytirildi
Energetika vazirligi matbuot xizmatining xabar berishicha, quyosh panellari bo’yicha qo’ng’iroq qilish uchun telefon raqamlari ko’paydi.
Ijtimoiy tarmoqlarda vazirlikning +99871-231-14-41 raqamiga qo‘ng‘iroq qilib javob ololmagan fuqarolardan ko‘plab murojaatlar paydo bo‘ldi. Boshqarma maʼlumotlariga koʻra, 7-oktabr kunning ikkinchi yarmidan 8-oktabr soat 20:30ga qadar qabulxonaga 1232 ta murojaat kelib tushgan.
“Shundan 131 ta qo‘ng‘iroqlar xodimlar tomonidan qabul qilinib, javob qaytarildi. Qo’ng’iroq qilishning o’rtacha vaqti 3 daqiqadan 6 minutgacha bo’lgan va shu vaqt ichida yana 4-8 ta qo’ng’iroq kelib tushdi, faqat bir kishi ishlayotganligi sababli ularga javob berishning iloji bo’lmadi”, – deyiladi xabarda.
Quyosh batareyalarini o‘rnatish bo‘yicha imtiyozlarga qiziqqan fuqarolardan 54 ta murojaat kelib tushgan. Qo‘ng‘iroq qilganlarning 28 nafari elektr ustunlarini almashtirish haqida, 31 nafari panellarni o‘rnatishga majbur bo‘layotganidan shikoyat qilgan, ulardan 14 nafari bu holat bir necha kun avval sodir bo‘lganini ma’lum qilgan.
Ushbu fuqarolardan olti nafari Energetika vazirligining odamlarni quyosh panellarini o’rnatishga majburlash qabul qilinishi mumkin emasligi haqidagi ma’lumotlariga tayanib, elektr energiyasini ulaganliklarini aytishgan. Sakkiz nafar fuqaro quyosh panellarini o‘rnatgan va elektr quvvatiga ega, biroq bunga majbur bo‘lganidan norozi. Lekin, ular panellarni foydali deb topishganini ta’kidladilar.
Faqat 17 ta qo’ng’iroq ulanish muammolari haqida bo’lgan. Vazirlik xodimlari ushbu murojaatlarni ko‘rib chiqib, quyosh panellari yo‘qligi sababli uzilib qolgan tadbirkorlarning elektr ta’minotini tiklagan.
Ikki kun ichida Toshkent shahrining Sergeli, Yashnobod, Yunusobod va Bektemir tumanlari hamda Farg‘ona viloyatining Boyovut, Bandixon, Buvayda hamda Toshkent viloyatining Quyichirchiq tumanida tadbirkorlar uchun elektr ta’minoti qayta tiklangan.
7-oktabr soat 23:00 dan 8-oktabr soat 8:00 ga qadar qabulxonaga 173 ta qo‘ng‘iroq kelib tushgan va ularga javob berish imkoni bo‘lmagan.
“Fuqarolardan soʻnggi ikki kun ichida qoʻngʻiroqlar koʻp boʻlganini tushunishlarini soʻraymiz va shu sababli bitta raqam barcha qoʻngʻiroqlarga javob bera olmaydi”, — deyiladi boshqarma xabarida.
9-oktabrdan boshlab arizalar nafaqat asosiy raqam, balki +99871-231-16-61 (ichki 7046, 7037 va 7057) raqamlari orqali ham qabul qilinadi.
Sharhlar