Starbucks O’zbekistondagi intellektual mulk huquqlari haqida xabar beradi
Ushbu xabarnoma Starbucks korporatsiyasining (keyingi o‘rinlarda “Starbucks” deb yuritiladi) O‘zbekiston Respublikasidagi intellektual mulk huquqlari to‘g‘risida xabardor qilish maqsadida ijtimoiy ma’lumotlarni joylashtirish to‘g‘risidagi O‘zbekiston Respublikasi qonunchiligi doirasida e’lon qilinmoqda.
Starbucks ko’plab intellektual mulk ob’ektlarining mualliflik huquqi egasi bo’lib, ular savdo belgilarini o’z ichiga oladi: STARBUCKS, FRAPPUCCINO, shuningdek, bir qator grafik va kombinatsiyalangan savdo belgilari.
Starbucks xalqaro va milliy qonunchilikka muvofiq O’zbekiston Respublikasida ro’yxatdan o’tgan tovar belgilari, mahsulot nomlari, firma nomlari va boshqa individuallashtirish vositalariga egalik qilish va ulardan foydalanish to’g’risida jamoatchilikni va manfaatdor tomonlarni rasman xabardor qiladi.
Rasmiy ravishda Starbucks korporatsiyasi tomonidan taqdim etilgan ma’lumotlar.
Tovarlar va xizmatlarning xalqaro tasnifi (ICGS) sinflari
29, 30 va 32-sinflar: Inson iste’moli uchun oziq-ovqat va ichimliklar.
9-sinf: Uyali telefonlar uchun sumkalar va qopqoqlar.
14-sinf: Anahtarliklar.
21-sinf: Kuboklar; krujkalar; ichimliklar uchun shisha idishlar.
35-sinf: 35: Biznes boshqaruvi, biznes boshqaruvi, franchayzing va texnik yordam xizmatlari;
35-sinf: Chakana va ulgurji xizmatlar, shu jumladan pochta orqali buyurtmalar, oziq-ovqat va ichimliklar, elektr va elektr bo’lmagan jihozlar, uy-ro’zg’or buyumlari va oshxona anjomlari, soatlar va zargarlik buyumlari, kitoblar, musiqa platalari, sichqonlar uchun gilamlar, hamyonlar va sumkalar uchun onlayn chakana va onlayn buyurtmalar , soyabonlar, kiyim-kechak, qalpoqlar va bosh kiyimlar, o’yinchoqlar va Rojdestvo bezaklari;
35-sinf: Kompaniya tovarlari yoki xizmatlarini sotib olish uchun sodiqlik ballari ko’rinishidagi chegirmalarni berish va qayta ishlash orqali mukofot dasturlarini boshqarish;
43-sinf: Oziq-ovqat va ichimliklar tayyorlash xizmatlari, jumladan, restoran va olib ketish xizmatlari, ovqat tayyorlash va yetkazib berish xizmatlari, kofe yetkazib berish xizmatlari, shartnomaviy ovqatlanish xizmatlari va oziq-ovqat va ichimliklar tayyorlash; takroriy mijozlarni mukofotlash uchun restoran imtiyozlarini taqdim etadigan mijozlarga sodiqlik dasturini o’z ichiga olgan restoran xizmatlari.
*Reklama huquqi asosida
Sharhlar