Шаҳрисабз аэропорти фуқаролар учун ўз фаолиятини 20 йилдан сўнг тиклади

Фото: UZBEKISTAN AIRPORTS

2024 йил 11 сентябрь куни Шаҳрисабз тумани аэропорти 20 йиллик танаффусдан сўнг ўз фаолиятини тиклади. Silk Avia  компаниясининг Тошкентдан илк рейси маҳаллий вақт билан 13:10 да қўнди. Парвоз 1 соат 30 дақиқа давом этди. L410 самолёти анъанавий сув аркаси билан кутиб олинди, биринчи йўловчилар эса карнай-сурнай садолари остида кутиб олинди.

Шуни таъкидлаш керакки, парвозларнинг қайта тикланиши 2003 йил ноябрь ойида аэропорт ёпилганидан деярли 21 йил ўтгач содир бўлди.

Шаҳрисабздан 5 км жануби-ғарбда жойлашган эски аэропорт 1983 йилда иш бошлаган. 1983 йилдан 1996 йилгача Тошкент – ​​Шаҳрисабз йўналиши бўйича парвозлар ёзда ҳафтасига 4 марта, куз-қиш мавсумида эса 3 марта амалга оширилган. Шунингдек, самолётлар Урганч – Шаҳрисабз йўналишида ҳафтасига икки марта парвоз қилган. 1993-1995 йилларда Тошкент – ​​Қарши – Шаҳрисабз йўналишида парвозлар амалга оширилди.

Ҳаво қатновига Ан-2, Ан-24, Як-40 ва РЖ-85 самолётлари хизмат кўрсатган.

Бугунги кунда аэропорт фуқаро авиацияси парвозларини қўллаб-қувватлаш учун зарур инфратузилмага эга. Аэропорт мажмуаси соатига 100 кишини қабул қила олади. Аэродромда узунлиги 1554 м ва кенглиги 35 м бўлган учиш-қўниш йўлаги, самолётлар учун иккита турадиган жой ва тўртта вертолёт майдончаси мавжуд. Бу қуйидаги турдаги самолётларни қабул қилиш имконини беради: ATR-42, ATR-72, L-410, шунингдек, барча турдаги вертолётлар.

 

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.